Free cookie consent management tool by TermsFeed Policy Generator
×
ikona telefon

Bezplatná linka: 800 222 002

#11 Virtuální home staging

Úkolem dobrého realitního makléře je zajistit svému klientovi - prodávajícímu tu nejlepší možnou prodejní cenu v dané tržní situaci. Pryč jsou doby, kdy realitní kancelář vyvěsila nemovitost na Sreality a nebo někam na vývěsku. Nemovitost dnes musí být na prodej perfektně připravená a prezentace musí v potenciálních kupujících vzbudit zájem. Pořízení nového bydlení je o emocích.

Vybydlená místnost s holými stěnami vyžaduje často velkou dávku představivosti. Takové nemovitosti pak často v inzerci působí smutně a mohou některé potenciální zájemce odradit hned ze začátku. Věřte, že zašedlé fotky focené od pasu nebo stará ošoupaná sedačka po babičce Vaší nemovitosti na sexappealu nepřidají. 

Ujistěte se tedy, že Váš makléře při prodeji nemovitosti používá všechny možnosti, jak Vaši nemovitosti zvidelnit a dává do prezentace opravdu maximum. Využívá všech moderních nástrojů jako jsou virtuální prohlídky, komentované videoprohlídky, profesionální fotografie, fotky z dronu, a nebo třeba homestaging? 

Novinkou v prezentaci nemovitostí, kterou Vám dnes představím, je virtuální home staging. 

O tradičním homestagingu jste určitě již slyšeli. Spočívá v tom, že prázdná nemovitost je vybavena vzorovým nábytkem, dekoracemi a doplňky, tak aby si potenciální kupec dokázal své nové bydlení v inzerci i na prohlídce lépe představit a aby ho už samotná inzerce zaujala. Tradiční home staging je však náročnější na časovou přípravu i investice a ne vždy lze použít. Řešením pak tedy může být virtuální home staging.

Ano, čtete správně, nemovitost zařídíme pouze virtuálně. Jak to funguje? Nemovitost po základním úklidu a drobných opravách nejprve profesionálně vyfotíme a poté upravené fotografie zašleme interiérovému designerovi, který celý prostor nejprve zhodnotí a vymyslí řešení, které bude zdůrazňovat přednosti konkrétní nemovitosti. Prostor zaplní vhodným nábytkem, navrhne barevné kombinace a nakonec vše podtrhne zajímavými doplňky. Z prázdného, neútulného prostoru se tak najednou stane designově zařízená místnost, která zaujme hned na první pohled. 

Tím se nám podaří docílit toho, že zakázka zaujme mnohem více zájemců a svého kupce tak najde dříve než kdybychom ji inzerovali v původním nezabydleném stavu. V dnešní době už totiž není překvapením, že nejvíce zájemců o nemovitosti vyhledává nabídky přes internet a důležité je co nejvíce zaujmout. Díky virtuálnímu homestagingu se nám podaří docílit toho, že zakázka bude naprosto odlišná od ostatních tuctových nabídek a svého zájemce si tak najde snadněji. 

Zdá se vám, že lákáme zájemce na něco, co ve skutečnosti není pravda? Zkuste se na to podívat tak, že od nás zájemce naopak získá profesionální grafický návrh, který je do detailu propracovaný a přitom stále respektuje reálné rozměry místností. Potom je už jen a jen na něm, zda se rozhodne návrh použít a zařídit si svůj nový domov podle přesně podle nebo předlohy nebo zda popustí uzdu své vlastní představivosti. Navíc součástí prezentace jsou také fotky nemovitosti před virtuálním zařízením a většinou je také k dispozici virtuální prohlídka, kde si zákazník nemovitost může projít ve stavu odpovídajícím realitě. Nejedná se tedy v žádném případě o klamání zákazníka. 

Pokud virtuální homestaging zaujal i vás a chcete, aby se vaše nemovitost od ostatních nabídek odlišila a zaujala potenciální zájemce, neváhejte nám napsat a my vám s profesionální prezentací a prodejem vaší nemovitosti rádi pomůžeme.

Ing. Petr Korytar
AUTOR Ing. Petr Korytar ředitel HRK

Petr Korytar je Olomouckým rodákem a hrdým patriotem. V roce 1992 založil jeho otec rodinnou firmu - Hanáckou realitní kancelář. Od svých 5 let tak byl svědkem vývoje realitního trhu i práce realitního makléře. Po vystudování vysoké školy v roce 2011 převzal po otci štafetu a stal se ředitelem kanceláře. Dnes vede široký tým realitních profesionálů. Průběžně monitoruje a analyzuje realitní trh a tyto informace pak předává veřejnosti v podobě odborných článku nebo realitního vlogu.